ŠTO JE BUSINESS MATCHMAKER I ZAŠTO SUDJELOVATI?
Business Matchmaker zamišljen je kao brz i učinkovit način inicijalnog kontakta između studenata i njihovih potencijalnih poslodavaca. Format u kojemu se Business Matchmaker odvija predstavlja izazov za studente i pomaže im pri razvijanju sposobnosti samoprezentacije, dok poslodavcima nudi mogućnost selektiranja najboljih kandidata na bazi kratkog intervjua putem kojega stječu prvi dojam, a zatim i dužeg intervjua unutar kojega kandidati otkrivaju ostatak lepeze svojih kvaliteta. U ideju ovakvog načina spajanja mladih ljudi, koji se tek trebaju pozicionirati na tržištu rada, i već afirmiranih poslodavca utkana je želje da proces bude obostrano koristan i zanimljiv kako studentima tako i predstavnicima poduzeća.
U današnjem svijetu naglasak je često stavljen na samoprezentacijske vještina, a upravo ovakav pristup uvelike može pomoći studentima da testiraju svoje postojeće vještine, unaprijede ih i u krajnjem slučaju "koriste" kroz proces pronalaska stručne prakse, pripravništva ili posla. Prvi koraci su uvijek najteži, samim time Business Matchmaker otvara mogućnost da studenti Ekonomskog fakulteta - Zagreb prve korake u procesu zadovoljenja profesionalnih aspiracija ostvare kroz ovakav jednostavan, dinamičan i inovativan selekcijski proces još za vrijeme završnih godina svoga studija.
S druge strane, poslodavci koji se odluče sudjelovati na Business Matchmakeru također dobivaju jedinstvenu priliku za razgovor s mladim i kvalitetnim ljudima među kojima, sigurni smo, mogu pronaći upravo kvalitete koje će doprinijeti njihovim poduzećima. Budući da se selekcijski postupak odvija u dva kruga razgovora, od kojih je početni kratak, a drugi ipak nešto duži, Business Matchmaker pokriva dvije sfere upoznavanja kandidata. Prva nudi mogućnost prepoznavanja kvaliteta sadržanih u moći inicijalne samoprezentacije i ostavljanja "prvog dojma" od strane kandidata, dok drugi otvara mogućnost razgovora o specifičnim kvalitetama prijavljenih kao i procjenu razine ekspertize studenata unutar određenog polja poslovne ekonomije i ekonomije.
„Poslodavci su nam kroz komunikaciju dali do znanja da žele sudjelovati u jednom takvom projektu te nam je to bio još veći poticaj za upustiti se u cijeli projekt. Razmišljajući kako privući što više studenata, a jednako tako i poslodavaca, znali smo da sam format događaja mora biti atraktivan, dinamičan i što je najvažnije efikasan u provedbi zacrtanih ciljeva. Mogućnost „brzinskog“ upoznavanja kroz kratke razgovore učinila nam se zanimljivom iz niza razloga. Prvenstveno na taj način omogućili smo našim studentima da poboljšaju svoje sposobnosti vezane uz „samoprezentaciju“, ali smo im također omogućili da na jednom mjestu obave više kratkih razgovora s potencijalnim poslodavcima te smo pred njih stavili izazov sumiranja svojih interesa, dosadašnjih postignuća i svojih karakternih osobina u samo nekoliko minuta. S druge, poslodavci su imali priliku na efikasan način obaviti kratke razgovore s više kandidata te upoznati svoje potencijalne zaposlenike.“
- Paulina Lučić, voditeljica Ureda za savjetovanje i razvoj karijera