BUSINESS MATCHMAKER 2019

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 26. ožujka 2019. u organizaciji studentske udruge eSTUDENT i Ureda za savjetovanje i razvoj karijera Ekonomskog fakulteta u Zagrebu održan je drugi Business Matchmaker. Riječ je o projektu koji spaja poslodavce i studente završnih godina Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Studenti su dobili priliku predstaviti se poslodavcima u kratkim selekcijskim intervjuima od četiri minute. Nakon prvog kruga svako poduzeće odabralo je studente koji su na njih ostavili najbolji dojam. Odabrani studenti prošli su u drugi krug i imali su priliku za dulji intervju jer su se kroz dodatnih 20 minuta mogli bolje predstaviti poduzećima.

Kvalitetom studenata te organizacijom događaja zadovoljni su i predstavnici poduzeća i sami studenti. “Business Matchmaker sjajna je prilika da pristupimo top studentima. Danas je jako teško u moru ljudi pronaći one najkvalitetnije. Mislim da je ovo jedinstvena prilika da se direktno na licu mjesta povežemo sa studentima i vidimo jesmo li jedni za druge. Imam samo pozitivne dojmove o Business Matchmakeru, od logistike, do organizacije, ali i do kvalitete studenta koje smo imali prilike vidjeti. Intervjui su prošli poprilično dobro i vrlo ugodno, čak me iznenadilo koliko su studenti dobro pripremljeni za razgovore”, rekao je Goran Gledić, regionalni HR Leader za Deloitte Adriatics.

Business Matchmakerom je također zadovoljna i Ines Oštrić, voditeljica segmenta za zapošljavanje i employer branding L’Oréal Adria: “Mislimo da je ovo jedna hvale vrijedna inicijativa kojom se studentima omogućava da se nauče predstaviti za razgovor za posao, a isto tako i poslodavcima da upoznaju mlade talente koji su potencijalno naši budući zaposlenici. Ono što nama kao kompaniji jako puno znači je biti u doticaju sa studentima, čuti koje su želje i afiniteti mladih ljudi i u kojem smjeru mi kao kompanija moramo ići. Dobili smo priliku upoznati mlade osobe koje će jednog dana možda biti vrijedni članovi našeg tima.”

Svoje zadovoljstvo iskustvom sudjelovanja na Business Matchmakeru potvrdio je i Borna Nikolić, student EFZG-a: “Mislim da je ovo super prilika da steknete prvi kontakt s poslodavcima, da vidite koliko znate i koliko trebate naučiti. To je dobar feedback za svaku osobu koja se želi izgraditi. Na intervjuima je bilo iznimno ugodno, upoznao sam više poslodavaca i bilo mi je jako drago vidjeti interes s njihove strane.”

Na ovogodišnjem Business Matchmakeru sudjelovalo je 21 poduzeće podijeljeno u pet skupina, a to su: 24sata, Addiko bank, Atlantic grupa, ATOS, British American Tobacco, Croatia Osiguranje, Deloitte, DIV grupa, EY, INA, Kaufland, KING ICT, KPMG, L’Oreal Adria, mStart, Philip Morris Zagreb, Samsung, SofaScore, Syskit, Talentarium i Zagrebačka banka.

BUSINESS MATCHMAKER 2018

Business Matchmaker projekt je nastao u suradnji Ureda za savjetovanje i razvoj karijera Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i studentske udruge eSTUDENT. Po prvi puta održan je 19. travnja 2018., a omogućio je studentima da se u kratkim selekcijskim intervjuima od četiri minute osobno predstave skupini željenih poduzeća i pokažu svoje sposobnosti samoprezentiranja. Oni koji su ostavili najbolji dojam ušli su u drugi krug i dobili priliku da se bolje predstave poslodavcima.

Na prvom Business Matchmakeru sudjelovalo je 13 poduzeća - Addiko Bank Hrvatska, Coca-Cola HBC Hrvatska, Croatia osiguranje, FINA - Financijska agencija, HEINEKEN Hrvatska, INA, Kaufland Hrvatska, KPMG Croatia, Nestlé Adriatic, Styria Grupa Hrvatska, Tisak, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara te 65 studenata.

Poduzeća su bila podijeljena u tri grupe, a organizatori su se pri razvrstavanju vodili potrebama unutar pojedinih sektora uzimajući u obzir korelaciju sektora i smjerova koje nudi fakultet. Ovakvim pristupom studentima je omogućen pregledan i jednostavan odabir, a poslodavcima su automatski profiltrirani upravo studenti koji su budući eksperti na polju koje oni traže, a što su ocijenili kao izuzetno pozitivan pretkorak samim intervjuima.

Studenti i poduzeća bili su oduševljeni ovakvim konceptom i pristupom. Poduzeća su u kratkom vremenu mogla upoznati puno kandidata dok su studenti imali priliku upoznati potencijalne poslodavce i okušati se u predstavljanju sebe i svojih vještina u samo 4 minute.

Nakon eventa, organizirano je networking druženje gdje su najbolji studenti dobili nagrade poduzeća.