Business Matchmaker 2022.
Business Matchmaker u opuštenoj atmosferi spojio studente s poslodavcima
U srijedu, 4. svibnja 2022., na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, održan je Business Matchmaker. I ove su godine događaj zajednički organizirali Ured za savjetovanje i razvoj karijera EFZG-a te studentska udruga eSTUDENT.
Projekt koji je kombinacija speed datinga i intervjua za posao omogućila je poslodavcima iz 24 poduzeća da upoznaju studente završnih godina EFZG-a i među njima pronađu savršenog radnika ili praktikanta za sebe, a studentima priliku da se pokažu u najboljem svjetlu pred uspješnim poslodavcima.
Kako je izgledao ovaj susret studenata i poslodavaca?
U prostorima EFZG-a poslodavci su imali priliku upoznati studente kroz šestominutne razgovore za posao, a potom ostaviti povratnu informaciju u za to predviđenoj aplikaciji. Studenti koji su ostavili najbolji dojam pozvani su i na duži intervju u trajanju od petnaest minuta.
Paulina Lučić, voditeljica Ureda za savjetovanje i razvoj karijera, zadovoljno je istaknula: „Posebno mi je drago da smo Business Matchmaker organizirali uživo na EFZG-u, te da su 24 poduzeća i 100 studenata imala priliku međusobno se upoznati i pronaći svoj poslovni par. Prekrasno je svake godine umrežavati poduzeća i studente te gledati kako se ostvaruju nove suradnje. Hvala svima na prilici za suradnjom!“ Lea Juraić, voditeljica organizacijskog tima STARTER iz eSTUDENTa, također je zadovoljna što je događaj prošao uspješno te dodaje: "Radi se o velikom projektu čija organizacija nije jednostavna, ali sretni smo zbog odaziva poduzeća, kao i studenata. Vremenski je sve teklo po planu i dobili smo dojam da su poduzeća i studenti zadovoljni, a još povratnih informacija čeka nas iza samog događaja."
I organizacijski tim i predstavnici poduzeća nisu skrivali oduševljenje ovogodišnjim Business Matchmakerom. Danijela Vukušić iz Deloitte-a s nama je podijelila oduševljenje samim konceptom događaja: "Zanimljivo je jer imamo dosta malo vremena pa postavljamo konkretnija pitanja. S druge strane, opuštenija je atmosfera jer studenti nemaju straha od konkretnog intervjua pa je sve skupa lagodnije i njima, a i nama jer brzo saznamo neke stvari i ispipaš ih na sve strane.”
Tina Mikša iz poduzeća Orbico s nama je podijelila oduševljenje samim konceptom događaja: "Business Matchmaker je vrlo zanimljiv jer možemo u jednom danu upoznati više studenata, a prednost je što su to studenti završnih godina koji su, čak i ako nemaju definirano područje interesa, otvoreni za rad što je nama kao poslodavcu veliki plus.”
Ines Oštrić iz poduzeća L’Oreal Adria s nama je podijelila oduševljenje samim konceptom događaja: "Prednost je što možemo neformalnije razgovarati sa samim studentima, vidjeti ih u kontekstu većeg broja pozicija nego što bi bilo u klasičnoj selekciji i porazgovarati s njima o njihovim interesima bez da oni imaju pritisak odluke o tome koje je područje koje njih interesira.”
Mirta Gazibarić iz poduzeća KING ICT s nama je podijelila oduševljenje samim konceptom događaja: Business Matchmaker je svakako puno brži od našeg uobičajenog selekcijskog procesa jer nam razgovori traju i do sat vremena, ali izazov je i zanimljivo je jer se moramo znati snaći i naučiti brzo o svim kandidatima.”
Robert Gelo iz poduzeća LeverUP Consulting s nama je podijelio oduševljenje samim konceptom događaja: “Ovaj način traženja kandidata ima prednost jer ako samo čitamo životopise koji su došli na natječaju ne možemo dobiti potpuni dojam o osobi. Ima puno kvalitetnih potencijalnih stručnjaka koji jednostavno nisu napisali dobar CV i onda ih to u početku automatski eliminira. Jako je dobro što ovdje odmah možemo vidjeti CV i imati izravan kontakt s kandidatom, pitati ga pitanja pa ga tako i točnije procijeniti."
Karmen Čuček Klanac iz poduzeća Medtronic s nama je podijelila oduševljenje samim konceptom događaja: “Situacija te natjera da se fokusiraš, budeš konkretan, koncizan, jasan.”
Ana Šeničnjak iz ch-aviation-a oduševljena kandidatima: "Studenti su vrlo otvoreni oko toga što ih zanima te spremno komuniciraju na engleskom jeziku."
Drugačije se nisu osjećali ni studenti. Marini, studentici pete godine, posebno je drago što projekt obuhvaća sva područja ekonomije pa su prisutna razna zanimljiva poduzeća, dok Viktorija ne skriva zadovoljstvo sa pristupačnošću predstavnika poduzeća: "Svi poslodavci su bili otvoreni, pristupačni i ugodni."
Ove godine su sudjelovala sljedeća poduzeća: Atos IT Solutions and Services d.o.o., Auto Hrvatska d.d., ch-aviation services d.o.o., Deloitte d.o.o., EY, HRVATSKA ELEKTROPRIVREDA, Kaufland Hrvatska k.d., King ICT d.o.o., Konzum plus d.o.o., KPMG Croatia d.o.o. za reviziju, L'Oreal Adria d.o.o., Lemax d.o.o., LeverUP Consulting Adria d.o.o., Lidl Hrvatska, Mazars Cinotti Consulting d.o.o., Medtronic Adriatic d.o.o., Orbico d.o.o., OTP banka d.d., Philip Morris Zagreb d.o.o., PLIVA Hrvatska d.o.o., Privredna banka Zagreb d.d., Rimac Technology, Samsung Electronics Austria Gmbh - Podružnica Zagreb i Zagrebačka banka d.d.