SofaScore
Kako izgleda posao u SofaScoreu?
Gajiš ljubav prema marketingu, ali i prema sportu? Čini se kako je SofaScore pravi izbor za tebe!
SofaScore je hrvatski digitalni proizvod, a mjesečno ga koristi preko 20 milijuna korisnika kojima donosi sportske statistike, rezultate uživo i dodatne informacije za više od 20 sportova.
Sama tvrtka, inače sa zagrebačkih Vrbana, trenutno broji više od 110 predanih, entuzijastičnih ljudi, među kojima su i studenti.
Studenti se u SofaScoreu tretiraju jednako kao i full-time zaposlenici. Sudjeluju u razvoju projekata, idu na team buildinge i domjenke. Zbog specifičnosti proizvoda potrebna nam je konstantna suradnja između timova, što studentima omogućuje stjecanje velike količine znanja iz različitih područja i unaprjeđenje organizacijskih i komunikacijskih vještina. Upravo je ta dinamika osvojila Lovru Bašića, koji je u tim stigao kao student preko prošlog Business Matchmakera, a nakon diplome i postao full-time zaposlenik u odjelu Medijskih suradnji.
Atmosfera u uredu je genijalna, kako na poslu tako i izvan njega. Osim opuštene atmosfere i komunikacije u uredu, kad sam tek počeo raditi u SofaScoreu, puno su mi značili i plaćeni sportski termini na kojima se kolege upoznaju i druže, kaže Lovro. Što se tiče radnih zadataka, najviše me se dojmilo kreiranje marketinškog sadržaja unutar sportski nastrojenog tima, koje mi je omogućilo brojne diskusije o strategiji, razvoju brenda na internacionalnoj sceni, nedavnim sportskim događajima i slično. Svi su voljni pomoći i saslušati nove ideje te razjasniti potencijalne nejasnoće.
SofaScore ima razumijevanje za studentske obveze, stoga studenti imaju fleksibilno radno vrijeme, puno prostora za učenje i konkurentne naknade za rad, a nakon prakse uvijek dobiju feedback. Prostor za napredak imaju svi djelatnici jer se doprinos uvijek prepoznaje.
Nikad prije nisam radio u Adobe Photoshopu, niti se susreo s internacionalnim marketinškim kampanjama. Upravo zato mi je široko znanje i iskustvo mentora bilo od iznimne važnosti. Naravno, svojim radom i istraživanjima sam nastavio to usavršavanje, ali početno uhodavanje je nadmašilo sva moja očekivanja, istaknuo je Lovro.
Studenti se u SofaScoreu najčešće zapošljavaju u Marketingu, i to u dva tima.
Jedan od njih su Medijske suradnje, tim koji dogovara suradnje s medijskim kućama te pridonosi rastu broja korisnika, poboljšanju SEO ratinga našeg weba te zadovoljstva naših krajnjih korisnika.
Osim toga, studenti se često zapošljavaju i u Brand&Content timu, koji se bavi stvaranjem sadržaja za SofaScore kanale, s naglaskom na društvene mreže, pri čemu je fokus na zanimljivim statistikama i dubinskim analizama te na obrađivanju sportskog sadržaja kroz SofaScore feature.