L'OREAL ADRIA D.O.O.

L'Oréal je najveća kozmetička tvrtka na svijetu sa sjedištem u Parizu. Tvrtka je osnovana još davne 1909. godine, a u svom portfoliju posjeduje čak 35 internacionalnih brandova!

Neki od njih su L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kiehl's, Kérastase, Matrix i slično, te su prisutni u raznim distribucijskim mrežama: prodajnim mjestima robe široke potrošnje, ljekarnama, drogerijama, frizerskim salonima, vlastitim brend trgovinama te putem e-trgovine!

L'Oréal Adria d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu dio je L'Oreal Adria Balkan regije koju čini čak 9 različitih tržišta s petstotinjak zaposlenika.

L'Oréalov ured u Zagrebu čini dvjestotinjak zaposlenika koji rade u područjima marketinga, prodaje, komunikacija, logistike, financija, ljudskih resursa i brojnih drugih, a naše regionalno poslovanje, kroz našu dinamičnu industriju, čini i samu atmosferu vrlo internacionalno orijentiranom, s puno prilika za učenje i širenje vidika, ali ujedno i vrlo obiteljski i prijateljski nastrojenom s mnogo zabavnih trenutaka i prilika za druženje i upoznavanje različitih kultura i nacionalnosti! 😊


Svaka kompanija ima svoje temeljne vrijednosti koje odražavaju i način života i rada u toj kompaniji, pa tako i L'Oréal, gdje postoji šest vrijednosti koje izuzetno vrednujemo. To su: strast, inovativnost, poduzetnički duh, otvorenost, odgovornost i potraga za izvrsnošću, a koje su nam zaista u srcu svega, te odražavaju tko smo i služe kao vodič za postizanje uspjeha i dobrih rezultata.


Kao jedna od vodećih internacionalnih tvrtki, L'Oréal pomiče granice tradicionalnih i digitalnih strategija te nudi mogućnost za istinsku kreativnost. Ono što je posebno uzbudljivo je još jednom istaknuti da ni jedan dan nije isti!

Rad u L'Oréalu pruža brojne izazove, dinamičnost i osjećaj postignuća. L'Oréal je jedna grupacija, ali nudi mnogo prilika: pozivamo te da postaneš dio tima od 158 nacionalnosti koji govori 150 različitih jezika u 150 zemalja!

Dodatno, 35 poznatih međunarodnih brandova u portfelju Grupe čine vašu avanturu neograničenom!

Kako na globalnoj, tako i na regionalnoj razini, van samog core poslovanja neprekidno vodimo niz multidisciplinarnih projekata važnih za dobrobit ne samo zaposlenika, već koji ostavljaju pozitivan utjecaj na sve ljude u svijetu i na sam planet.

Primjerice, naš novi program održivog razvoja „L’Oréal for the Future” utjelovljuje dvije komplementarne dimenzije onoga što za nas znači društvena odgovornost: transformiranje naše kompanije prema održivijem poslovnom modelu i doprinos rješavanju izazova s kojima se suočava svijet.

Nadalje, kao organizacija koja izuzetno cijeni vrijednost znanosti, spolne ravnopravnosti i raznolikosti, L’Oréal Adria-Balkan aktivno razvija razne inicijative u navedenim područjima. Također, poznati međunarodni program za promicanje žena u znanosti - L’Oréal-UNESCO „Za žene u znanosti” - organizira se već više od deset godina u zemljama Adria-Balkan regije.

Sve zaposlenike, uključujući studente, smatramo ravnopravnim članovima naše L'Oréal obitelji te stoga i očekujemo jednake vrijednosti. Prije svega, očekujemo da osoba bude znatiželjna i da je zaista voljna raditi i konstantno učiti.

Očekujemo da osoba razmišlja hrabro, no da se zna prilagoditi raznovrsnim situacijama koje će ju čekati. Također, da bude ambiciozna, jer drugačije ne bismo mogli imati i njegovati start-up mindset s kojim se ponosimo, te, naravno, očekujemo da bude pravi timski igrač jer, vodimo se krilaticom „teams are new heroes“, te tu želimo da osoba, kroz svoju empatiju i suradnju, razmišlja o tome koji će utjecaj ostaviti na drugu osobu, na društvo kao cjelinu i naravno, na naš okoliš i planet.


S obzirom da svaki student ima vrlo dinamičan i odgovoran posao, nevezano u kojem području se nalazi, van navedenih očekivanja cijenimo spremnost na rad u dinamičnom i multikulturalnom okruženju, dobre organizacijske, prezentacijske i komunikacijske vještine, otvorenost prema novim iskustvima, znatiželjnost, davanje inicijativa. Bitno je i dobro vladanje engleskim jezikom koji nam je službeni u kompaniji, dobro služenje alatima kao što su Excel, Powerpoint, Wordom i sl.

U L'Oréalu postoji program koji se zove „FIT“, a koji predstavlja personalizirani integracijski program u prvih šest mjeseci od dolaska i kreira se individualno za svakog novozaposlenoga. Program se sastoji od niza različitih aktivnosti – brojnih offline i online treninga i integracijskih sastanaka, događaji dobrodošlice s ostalim novozaposlenima u tom periodu gdje se daje šira slika što L'Oréal sve obuhvaća i s ciljem dočaravanja korporativne kulture studentima.

Također, program obuhvaća i praksu davanja regularne povratne informacije te se tako prati razvoj studenta.


Najveći dio integracije, a i kasnijeg razvojnog plana svakog zaposlenika, odvija se kroz brojne offline i online treninge i pristup različitim materijalima. L'Oréal ima i vlastitu online platformu za učenje s brojim sadržajem, no također imamo sklopljeno partnerstvo i s različitim globalnim partnerima kao što su LinkedIn Learning, Coursera, Buzuu i slično.