LEMAX D.O.O.

Mi smo Lemax - tim ambicioznih profesionalaca sa misijom digitalne transformacije turizma. To se trudimo postići razvojem softvera koji turističkom sektoru omogućava da se više posveti svojim klijentima, a manje administraciji.

Naših više od 120 klijenata diljem svijeta time ne dobiva samo pomoćni alat, već i partnera koji stoji uz njega i pomaže u razvoju.

Lemax je hrvatska IT tvrtka koja je nastala od jedne studentske ideje, a sada svoj proizvod ponosno dijelimo sa klijentima diljem svijeta. Upravo vizija i vjera u naš proizvoda odvaja nas od ostalih i daje nam elana da rastemo.

Najveća snaga Lemaxa su upravo zaposlenici koji svakodnevno unaprjeđujući proizvod stvaraju bolje sutra u turizmu.

U Lemaxu trenutno imamo oko 80 zaposlenih te se izrazito ponosimo približno jednakom omjeru žena i muškaraca. Naši timovi pokrivaju cijeli proces unapređenja proizvoda, prodaje i implementacije te u konačnici i podrške našim klijentima.

Od svih tih zadataka volimo se odmoriti kroz redovite team buildinge, partyje kao i poznate Lemax doručke, gdje se jednom mjesečno okupimo i započnemo dan uz hranu, kavu i dobro društvo.

S obzirom da je poslujemo po SaaS principu (Software as a Service), projekti su uvijek aktivni.

Trenutno smo u više projekata koji su u različitim fazama, no neovisno o tome svaka faza nosi dovoljno posla i izazova. Neovisno uključiš li se na početku ili na kraju, svaka faza od tebe zahtjeva kreativnost, inovaciju i poduzetnost kako bi ispunili očekivanja klijenata.

Vrijednosti našeg poduzeća su uvijek u fokusu svih Lemaxovaca kroz sve odjele i radne zadatke.

Za početak tu je Kontinuirani razvoj, koji uključuje stalno preispitivanje jesmo li danas bliže cilju nego li jučer; zatim Težnja ka izvrsnosti, koja uključuje stalno stavljanje važnosti na kvalitetu; Fokus na brizi, naši klijenti nisu samo klijenti, već partneri, a zaposlenici nisu izvršitelji zadataka, već cjelovite osobe sa ciljevima i težnjama, kroz čiji razvoj napreduje i Lemax; Integritet, pouzdanost nema zamjenu!

U Lemaxu uvijek možeš računati na druge kada je u pitanju izvršavanje njihovog dijela posla, a klijenti uvijek mogu računati na konzistentnog partnera; Granice ne postoje, ne trošimo vrijeme na postavljanje ograničenja.

U Lemaxu smo svjesni da su one samo prividne i ne damo im da nas obeshrabre; Utjecaj, digitalizacijom turizma ne ostavljamo samo trag u obliku zadovoljnih klijenata, već utječemo na turizam u globalu; Inovacija, stari načini nikada ne vode do novih rješenja, stoga smo uvijek usmjereni na traženje efikasnijih i boljih načina.

Tvoji radni zadaci mogu značajno varirati ovisno o timu u kojem se nalaziš, no ono što je svima zajedničko je to da u svemu imaš podršku svojih kolega.

Dan obično započne poznatim „Dailyjem“, kratkim dnevnim sastankom unutar kojeg svi članovi tima predstave na čemu su radili i na čemu planiraju raditi taj dan. Ostatak dana provedeš u svojim taskovima, koje prekineš ručkom na kojem se družiš s kolegama te kasnije ponovno poznatim „sokićem“, kada se okupimo u kuhinji i napravimo pauzu uz svježe cijeđeni sok od naranče.

Kakve studente tražimo?

Osim osnovnih vještina za pojedinu poziciju, tražimo osobe koje bi najviše rasle uz Lemax. To su entuzijastične osobe koje su željne znanja i ne boje se izazova, već ih vide kao stepenice za daljnji napredak. S obzirom da nam je jako stalo do atmosfere u uredu, potrebni su nam ljudi koji cijene i drže do odnosa na poslu.

Iako se osnovne vještine razlikuju s obzirom na pojedinu poziciju, na svim pozicijama važno je dobro poznavanje engleskog te izražene komunikacijske i prezentacijske vještine.


U prvim danima po dolasku u Lemax svi zaposlenici, pa tako i studenti prolaze kroz naš Core Onboarding proces. On uključuje:

  • učenje o Lemaxu, našem softveru, turizmu te generalno poziciji Lemaxa na tržištu

  • drugi segment Onboardinga razlikuje se s obzirom na poziciju i organiziran je unutar svakoga tima zasebno te je fokusiran na same radne zadatke

U Lemaxu, veliku važnost stavljamo na Onboarding proces te osim početaka, studenti imaju kontinuiranu podršku svojih kolega i u daljnjim fazama.


Kontinuirani razvoj zaposlenika je uvijek u fokusu te se studenti mogu uvijek uključiti u interne edukacije te i one eksterne ukoliko njihov tim za to ima potrebu. Isto tako cijenimo i proaktivnost te studenti, kao i ostali zaposlenici, mogu svojim voditeljima predlagati edukacije za koje misle da bi bile korisne timu.